خرید نرم افزار توشه تبلیغ حجت الاسلام قرائتی
نوشته شده توسط : imc

نرم افزار توشه تبلیغ حجت الاسلام قرائتی


خرید نرم افزار توشه تبلیغ حجت الاسلام قرائتی


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته مذهبی


حاصل ۴۰ سال تبلیغ حجت الاسلام قرائتی در نرم افزار "توشه تبلیغ"

تهیه شده در یک عدد دی وی دی
قابل پخش فقط در کامیوتر
نرم افزار توشه تبلیغ مجموعه فیش های تحقیقاتی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در طول ۴۰سال تبلیغ منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
نرم افزار توشه تبلیغ مجموعه فیش‌های تحقیقاتی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در طول ۴۰ سال تبلیغ در قالب لوح فشرده در اختیار عموم مردم قرار گرفت. این لوح فشرده شامل حدود ۵۰۰ موضوع است که توسط مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن تهیه و توزیع شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی با اشاره به اینکه از سال ۵۸ به دستور شهید مطهری به تلویزیون رفته است و تاکنون حدود ۳۰ سال به طور مداوم در سیما برنامه "درس هایی از قرآن" را برای عموم مردم بیان کرده است، گفت: این مباحث آنچنان طرح و ارایه شده است که عموم مردم آن را بفهمند و خواص نیز این مباحث را بپسندند.
وی افزود: ۷۰ درصد مباحث برنامه درس هایی از قرآن از آیات قرآن، ۲۰ درصد از روایات و احادیث و ۱۰ درصد آنها نیز شامل تمثیلات بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با اشاره به گردآوری فیش های مباحث درس هایی از قرآن در یک لوح فشرده و ارایه آن به عموم مردم گفت: این مباحث به صورت الفبایی تنظیم شده و برای اهل قلم و مبلغان نیز مفید است.
وی اظهارداشت: مجموعه مباحث تلویزیونی درس هایی از قرآن که حدود ۲۴۰۰ سخنرانی است در پنج لوح فشرده با عنوان بلاغ گردآوری شده است و در اختیار عموم مردم قرار دارد این در حالی است که این لوح فشرده ها قفل ندارد و هرکس مایل باشد می تواند آنها را تکثیر کرده و در اختیار عموم مردم قرار دهد.
مولف تفسیر نور قرآن با اشاره به اینکه مجموعه درس هایی از قرآن در حال تدوین برای تبدیل شدن به کتاب است درخصوص تفسیر نور گفت: تفسیر نور مجموعه مباحث تفسیری در رادیو بوده است که به ۲۲ زبان در حال ترجمه است.
وی خطاب به نویسندگان، علما و اهل قلم گفت: همه تفکرات و اندیشه هایتان را یادداشت کنید. قلم و کاغذ نباید از اهل علم جدا باشد. همه آثارتان را در اختیار همه بگذارید تا خداوند به شما و آثارتان خیر و برکت بدهد.

فروشنده: نی شاپ

قیمت: 4,500 تومان

درصد :30

خرید نرم افزار توشه تبلیغ حجت الاسلام قرائتی

خرید طرح توجیهی تولید چای سبز سرد -اورجینال
خرید تقویت کننده بی نظیر هوش و حافظه





:: برچسب‌ها: خرید , نرم , افزار , توشه , تبلیغ , حجت , الاسلام , قرا , تی ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: